درباره ی پژو RXH 508 مدل 2013

اصفهان پژو ارائه خدمات ایران خودرو

با مدیریت احمد تیموری

به دلیل استفاده از سبک جدید طراحی و همچنین طراحی هوشمندانه این اتومبیل فعلا مورد استقبال قرار گرفته است و علاوه بر فرانسه در کشور های دیگر از جمله چین نیز تولید می شود . حال با استفاده از این موقعیت و ترکیب آن با دوفاکتور دیگر یعنی میل جهانی به خودرو های دو دیفرانسیل و همچنین تمایل خردیداران به اتومبیل های پاک و کم مصرف ، پژو محصولی جدید ارائه کرده است .

این اتومبیل را نباید با SUV ها یکسان پنداشت زیرا قابلیت هایی بین SUV و سواری دارد و به کلاس کراس اوورها تعلق دارد . این کلاس در آمریکا بسیار محبوب بوده و اتومبیل هایی مانند کادیلاک SUV ، سوبارو فروستر و نیسان روگ هر کدام به نوعی در آن جای دارد . این اتومبیل را نیز میتوان تقریبا رقیب اروپایی آنها دانست .

نیرو محرکه این پژو سیستم Hybrid4 است که موتور ۴ سیلندر دیزلی را با موتور های الکتریکی ترکیب می کند و یک هیبرید دیزل - برقی محسوب می شود . قدرت ترکیبی این سیستم به ۲۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به ۴۵۰ نیوتون متر می رسد .

سیست هیبریدی مورد استفاده دارای موتور توربو دیزل بسیار کم مصرفی است که ۲ لیتر حجم موتور دارد . این سیستم که برای اولین بار در مدل ۳۰۰۸ پژو استفاده شد در همکاری با موتور های برقی کار میکند که با باتری تغذیه می شوند . به دلیل وجود این سیستم ترکیبی ، مصرف سوخت فقط ۲/۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و در هر کیلومتر آلایندگی فقط ۱۰۹ گرم کربن دی اکسید است .

بازار هدف کسانی است که حاضرند بیش از ۲۰ هزار یورو برای اتومبیلی خانوادگی با قابلیت های حرکتی منساب هزینه کنند . برای دستیابی به فروش بیشتر مدل های بنزینی و غیر هیربیدی آن نیز با سطوح امکاناتی متفاوت تولید خواهد شد که هنوز مشخصات آنها اعلام نشده است . پیش بینی میشود پژو 508 RXH از بهار سال ۲۰۱۲ به عنوان مدل ۲۰۱۳ در اروپا به فروش برسد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:,

] [ 13:23 ] [ احمد تیموری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه